27 Ağustos 2021 Cuma

Ağustos 2021

Uzuuun bir aradan sonra yeniden merhaba :)

Nisan ayında bırakmıştım buraları, Eylül'de dönüyorum. Yaz tatili diyelim :) Medeni halimi pandemiye rağmen değiştirmeyi başardım. Başardık. Artık evli ve mutluyum.

Nisan'dan bu güne elbette ki okumadım değil, ama önce evliliğe hazırlık, sonra düğün, akabinde evlilik hayatı derken tempom epey düştü, yalan yok. 

Temmuza geldiğimizde evet artık kitaplarıma dönüyorum dedim. Bu defa önce herkesi derinden etkileyen yangınlar, sonrasında sel felaketi yaşadık ülkece. Durum buyken bakın ben de bu kitabı okudum, şurada şunu anlatmak istemiş, herkese tavsiye ederim demedim, diyemedim.  

Ülkede hala dert edinilecek çok şey var maalesef. Ama okumak da şart, okumamız şart. Bu yüzden yeniden herkese merhaba.

Bu süreçte okuduğum kitapların incelemelerini en kısa sürede ekleyeceğim. 

Umarım hepimizi güzel zamanlar bekliyordur.

Sevgiyle kalın.

Kitapla kalın.

Selin.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder