28 Şubat 2021 Pazar

Şubat 2021

 

Su gibi akıp geçen bir Şubat ayı. Koşturuyor zaman gibi hissediyorum bugünlerde.

Bu ay Ocak ayına göre daha az zaman ayırabildim okumak için. Yine geçtiğimiz aya göre daha endişeli günler geçirdim. Gelecek kaygım daha yoğundu. Çalışmalarıma biraz daha hız verdim. Ve bir de bir oyuna dadandım, eski farmville günlerime geri döndüm :) Zamanımı aldığını kabul ediyorum ama bugünlerde yeterince dolu olan kafamı onunla dinlendiriyorum.

40 kitap hedefim devam ediyor. Muhtemelen yıl sonunda buna ulaşmış olacağım. 

Şubat ayını 5 kitapla kapattım. Böylelikle yıllık toplamda 12 kitaba gelmiş oldum.

Totalde 987 sayfa okudum. 

Bunun için 12 saat zaman ayırdım. 

Yine de verimli bir ay olduğunu düşünüyorum. Okuduğum 5 kitaptan 3ünün incelemesi blogda mevcut. Diğer ikisininki önümüzdeki hafta eklenmiş olacak. 

Umarım Mart ayı okumaya daha fazla vakit ayırabildiğim bir ay olur. 

Herkese sağlık, huzur ve kitap dolu günler.

Selin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder